انتقاد شدید مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از نحوه قرعه كشی لیگ برتر
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش ایرنا، محمدرویانیان درحاشیه مراسم باشگاه پرسپولیس به خبرنگاران افزود:این گونه قرعه كشی منصفانه نیست .

وی در باره انتخاب مانوئل خوزه به سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در آخرین روزهایی كه سرمربی سابق پرسپولیس از بازگشت به ایران خودداری می كرد، ما گفت وگو با سه گزینه را برای قبول هدایت تیم فوتبال پرسپولیس آغاز كردیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: ابتدا مذاكره با این نفرات را به دلیل احترام به مصطفی دنیزلی اعلام نكردیم و بعد از 12 روز كه مطمئن شدیم ، وی باز نمی گردد. صحبت های جدی را اغاز كردیم .

وی با اشاره به اینكه مانوئل خوزه در بین مربیان خارجی برای هدایت تیم پرسپولیس اول شد و این انتخاب كمیته فنی و پیشكسوتان مورد قبول مسوولان باشگاه نیز واقع شد، اظهار كرد: تاخیر در اعلام نام سرمربی پرسپولیس ناشی از پیشنهاد بالای مالی وی بود و ما تلاش كردیم تا او مبلغ درخواستی خود را پایین بیاورد كه این اتفاق نیز رخ داد.

وی با اشاره به اینكه مسوولان باشگاه هیچوقت رقم واقعی قرارداد خوزه رااعلام نكرده اند یادآور شد: رقم های اعلام شده واقعی نیستند.

به گفته وی مذاكرات پایانی با مانوئل خوزه روز چهارشنبه در تهران ادامه می یابد و وی منشوری نیست. یك نفر وجود دارد كه همه را منشوری اعلام می كند به غیر از خودش .

رویانیان در باره خلعتبری یادآور شد: آغوش باشگاه برای جذب این بازیكن باز است ، اما او مبلغ اولیه اعلام شده خود را بالا برده است، ولی ما روی مبلغ پیشنهادی خود ایستاده ایم.

وی در باره ایمون زاید نیز گفت: پرسپولیس خانه این بازیكن است ، اما او از كشورش از ما درخواست بخشی از مبلغ قرارداد را كرده بود كه ما آن را قبول نكردیم و پرداخت این مبلغ را مشروط به حضور در ایران كردیم.

این مسوول با بیان اینكه هر ایرادی ببیند بلافاصله اعلام می كند، ادامه داد: لغو برگزاری مسابقات جام حذفی یك ایراد بزرگ است و بسیاری از جوانان به این لیگ امید بسته اند و باید ان را برگزار كنیم.

وی در پایان اظهار امیدواری كرد كه نتایج رقابت های لیگ در زمین مسابقه رقم بخورد.

باشگاه پرسپولیس تهران روز سه شنبه اعلام كرد كه مانوئل خوزه را به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه انتخاب كرده است.

ورزشی**9118**1590**





:: برچسب‌ها: جشنواره , سیاه و سفید , نقاشی های دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: